Motivējamies kopā ;)

    • TransformereTransformere
      3
      balsis5,435 skatījumi
      3

      Sveikas!

      Meklēju domubiedrus, kas kopā ar mani arī vēlētos uzsākt sava ķermeņa transformāciju 🙂 Šī varētu būt grupa, kur dalamiem ar savu pieredzi, rezultātiem un atbalstām viena otru. Pēc pēdējām dzemdībām spoguļattēls nav vairs tāds pats kā iepriekš un gadi, diemžēl, arī nestāv uz vietas 🙁 Sākt varētu no 1. septembra un šeit atzīmēties katru dienu, protams, ja sanāk :)) par to kas darīts, kas ēsts utt. Un, piemēram, katru pirmdienu uzrakstīt svaru un apkārtmērus. Būtu forši, ja mēs šeit būtu vairākas, jo tomēr kopā vieglāk motivēties pārmaiņām 🙂

      Motivējamies kopā ;)

    • DainaDaina
      3
      balsis5,435 skatījumi
      3

      Foršs ierosinājums! Ar prieku piedalīšos! Varētu arī likt bildes uzreiz klāt! 

      P.S. Varu arī palīdzēt ar treniņiem, kurus vadu tieši sievietēm!

    • TransformereTransformere
      0
      balsis5,435 skatījumi
      0

      Forši 🙂 Laikam pagaidām esam divas. Par bildēm, jā, tā arī biju domājusi!

    • I canI can
      0
      balsis5,435 skatījumi
      0

      Sveikas,

      es ari jums pievienotos, ja vien nemsiet mani barina. Gribu parmainas, skaistas parmainas. Un man ir pienacis istais laiks, lai kaut ko sava dzive mainitu. Nesen mani pameta draugs un vins biezi dusmas mani sauca par resnu 🙁 tagad tik atskatoties atpakal, saprotu, ka vinam bija taisniba, tada es ari esmu. Resna, nesavakta un nevienam nevajadziga. Bet es sanemsos, pieradisu vinam, ka varu ari mainities un but skaista. Un ne tikai vinam, bet ari sev!

    • Ludmila
      0
      balsis5,435 skatījumi
      0

      Tad kād tu mainīsies,palīksī pavisam cits cilvēks.Tev atversies cita pasule!Var snākt,ka “viņš” vairs tev nebūs vajadzīgs! Tu jūtis sevi vairakas ipašības!

    • Žanna KreicereŽanna Kreicere
      0
      balsis5,435 skatījumi
      0

      Nenem galvaa tie vechi briiziem pashi nezin ko viniem vajag. man kaadreiz arii taa notika, bija gruuti tam tikt paari. bet tagad atskatoties atpakal saprotu, ka labi vien ir.pats jau nekaads zelta gabalinsh nebija.pie teljuka vakaros ar alus pudeli,tad atnes to atanes shito arii gimenes dziives nekaadas jo briivdienaas visu laiku bija jaabrauc pie vinja vecaakiem kur vina maate man visu laiku maacija kas jaadara.domaaju ka sports tev tiesham ir labaakais risinaajums.saaksi vingrot celsies pashnoverteejums un arii iskats un tas teevinsh veel kniebs elkonjos. 

    • zeltenezeltene
      2
      balsis5,435 skatījumi
      2

      Varu arī padalīties ar savu pieredzi. Neesmu treneris, bet šādas tādas zināšanas man ir.

      • Žanna KreicereŽanna Kreicere
        0
        balsis5,435 skatījumi
        0

        to zeltene

        Buutu loti labi, mani arii tas interesee. Padaliisies?

      • zeltenezeltene
        0
        balsis5,435 skatījumi
        0

        padalīšos wink

    • TransformereTransformere
      2
      balsis5,435 skatījumi
      2

      Sveikas!

      Piedodiet, zinu, ka ir jau 2. septembris :)) Labāk vēlāk nekā nekad :)) Nu ko, sākam? Ceru, ka šī mana ideja nenoplaks tikpat ātri kā visas iepriekšējās 🙁

      Tātad, mans pēdējais treniņš bija 31.08. Vingroju mājās, bet ceru, ka būs iespēja no nākamās nedēļas sākt apmeklēt vismaz 2x nedēļā sporta zāli vai arī kādas  citas nodarbības no šeit atrodamā kalendāra. Vēl īsti neesmu izlēmusi, bet ceru, ka pa brīvdienām man nāks apgaismība ko tieši man gribās un kas būtu tuvāk mājām 🙂

      Tātad, trešdienas treniņā man bija ~5 min. iesildīšanās, 3 dažādi vingrinājumi pleciem/ krūtīm 3x pa 15 (atspiešanās no grīdas uz ceļiem, 2kg hantelēm atvēzieni sānus, 2 kg hantelēm pacelšana stāvus), 3 dažādi vingrinājumi dibenam/ kājām 3x pa 20 (pietupieni, izklupieni, izklupieni sānus) un 3 dažādi vingrinājumi presei (kāju pacelšana atrodoties guļus stāvoklī, kāju pievilkšana sēdus un parastā klasiskā vai kā viņu tur sauc :D). Visus vinrginājumus taisīju pa apli bez pauzēm. Finālā planks 5 min. dažādas pozīcijas, katra pa 1 min. Un izstaipīšanās.

      Ko trešdien ēdu vairs neatceros… bet vakar no rīta auzupārslu biezputra un pa dienu laikam bija 5 picas šķēles, vakarā nekas 🙁 Laikam pie šī man būs jāpiestrādā :))

      Šodien vakarā paredzēts treniņš.

      • TransformereTransformere
        0
        balsis5,435 skatījumi
        0

        Ā un augums man ir 167 cm, svars uz 02.09. 59.4 kg, vidukļa apkārtmērs 74 cm, gurnu apkārtmērs 92 cm. Mērķis man ir nevis nomest svaru, bet iegūt tvirtāku un savāktāku augumu.

    • DainaDaina
      2
      balsis5,435 skatījumi
      2

      Sveikas visas transformeres!

      Uz doto momentu, kross 3x nedēļā pa 35-40 min (endomondo nobeidzies km nepateikšu) +- 5 km, vingrošanas man sākas no nākamās nedēļas. 

      Pagaidām ēdienā sevi īpaši neierobežoju. Augums 187, svars 84 kg

      Mērķis ir 75-78 kg

      Tā kā no nākamās nedēļas sāku vadīt nodarbības, kurās piedalīšos arī pati ar vingrinājumu izpildi + krosiņš + pāris “ne savas” nodarbības, domāju ka savu mērķi sasniegšu, protams, mazliet jāsakārto ēdienkarte. Kā dzīvnieks nekad neesmu rijusi, atskaitot grūtniecības laiku, bet vienmēr var ēst veselīgāk utt.

      Pirmdien centīšos pievienot foto un mērus rokām, viduklim, gurniem, kājām.

       

      Veiksmi un NEATLAIDĪBU novēlu visām “transformerēm” un atgādinu, ka nav jēgas, kaut ko darīt kampaņveidīgi, veselīgam un sportiskam dzīvesveidam ir jākļūst par normālu ikdienu. 

      • Žanna KreicereŽanna Kreicere
        0
        balsis5,435 skatījumi
        0

        Labi teikts, piekriitu visam teiktajam. 🙂 Pievienojos pulcinam!

    • DainaDaina
      2
      balsis5,435 skatījumi
      2

      Aizmirsu piebilst, meitenes, iesaku seko līdzi ne tikai svaram, bet galvenokārt, apkārtmēriem. Ja tikai tagad sāksiet trenēties, svars var pieaugt uz muskuļu masas rēķina, tāpēc, lai nesāktu asarot acis, rēķinieties ar to, ka apkārtmēri var samazināties, bet kg palielināties mazliet.

    • TransformereTransformere
      0
      balsis5,435 skatījumi
      0

      Es arī pacentīšos sataisīt bildes 🙂

       

    • TransformereTransformere
      0
      balsis5,435 skatījumi
      0

      Un ja kādai ir zināms kāds “tautas brīnumlīdzeklis” celulītam, neturiet sveci zem pūra :))

      • DainaDaina
        1
        balsis5,435 skatījumi
        1

        Tautas brīnumlīdzeklis ir atteikties no produktiem, kas satur cieti. Jogurtos arī ir, starpcitu. Arī dabīgajos, bezpiedevu. Alternatīva ir Lakto – nav cietes.

        Bet pa lielam, jā… Esot pat zinātnisks pamatojums, it kā. Es tam piekrītu un iesaku, ja kāda jautā par celulītu.

    • zeltenezeltene
      3
      balsis5,435 skatījumi
      3

      to Transformere

      skatos, ka tomēr nenoleci smile Tas forši!!!

    • Žanna KreicereŽanna Kreicere
      1
      balsis5,435 skatījumi
      1

      Manas aprises ciparos:

      Viduklis shauraakajaa vietaa-77

      Gurni plataakajaa vietaa-89

      Mans augums 174 cm

      Pagaidaam tikai srienu 3 x nedeljaa pa 5-6km. No oktobra saakuma domaaju piesleegt speeka vingrinaajumus un saakt savu kermenja transformaaciju. Meerkis palielinaat dupsha apkaarmeeru par 5 cm un samazinaat vidukli vismaz par 4cm.

    • TransformereTransformere
      0
      balsis5,435 skatījumi
      0

      Tā, piektdien vakarā treniņa nebija, nolohojos ;( Sestdien mājās ģenerālā tīrīšana, pieskaitu to pie treniņa, visas muskuļu grupas tika kārtīgi padarbinātas, nu vismaz lielākā daļa 🙂 Un šodien visa diena nogulēta dēļ pamatīgām galvas sāpēm 🙁

  • TransformereTransformere
    3
    balsis5,435 skatījumi
    3

    Sveikas!

    Meklēju domubiedrus, kas kopā ar mani arī vēlētos uzsākt sava ķermeņa transformāciju 🙂 Šī varētu būt grupa, kur dalamiem ar savu pieredzi, rezultātiem un atbalstām viena otru. Pēc pēdējām dzemdībām spoguļattēls nav vairs tāds pats kā iepriekš un gadi, diemžēl, arī nestāv uz vietas 🙁 Sākt varētu no 1. septembra un šeit atzīmēties katru dienu, protams, ja sanāk :)) par to kas darīts, kas ēsts utt. Un, piemēram, katru pirmdienu uzrakstīt svaru un apkārtmērus. Būtu forši, ja mēs šeit būtu vairākas, jo tomēr kopā vieglāk motivēties pārmaiņām 🙂

    Motivējamies kopā ;)

  • DainaDaina
    3
    balsis5,435 skatījumi
    3

    Foršs ierosinājums! Ar prieku piedalīšos! Varētu arī likt bildes uzreiz klāt! 

    P.S. Varu arī palīdzēt ar treniņiem, kurus vadu tieši sievietēm!

  • TransformereTransformere
    0
    balsis5,435 skatījumi
    0

    Forši 🙂 Laikam pagaidām esam divas. Par bildēm, jā, tā arī biju domājusi!

  • I canI can
    0
    balsis5,435 skatījumi
    0

    Sveikas,

    es ari jums pievienotos, ja vien nemsiet mani barina. Gribu parmainas, skaistas parmainas. Un man ir pienacis istais laiks, lai kaut ko sava dzive mainitu. Nesen mani pameta draugs un vins biezi dusmas mani sauca par resnu 🙁 tagad tik atskatoties atpakal, saprotu, ka vinam bija taisniba, tada es ari esmu. Resna, nesavakta un nevienam nevajadziga. Bet es sanemsos, pieradisu vinam, ka varu ari mainities un but skaista. Un ne tikai vinam, bet ari sev!

  • Ludmila
    0
    balsis5,435 skatījumi
    0

    Tad kād tu mainīsies,palīksī pavisam cits cilvēks.Tev atversies cita pasule!Var snākt,ka “viņš” vairs tev nebūs vajadzīgs! Tu jūtis sevi vairakas ipašības!

  • Žanna KreicereŽanna Kreicere
    0
    balsis5,435 skatījumi
    0

    Nenem galvaa tie vechi briiziem pashi nezin ko viniem vajag. man kaadreiz arii taa notika, bija gruuti tam tikt paari. bet tagad atskatoties atpakal saprotu, ka labi vien ir.pats jau nekaads zelta gabalinsh nebija.pie teljuka vakaros ar alus pudeli,tad atnes to atanes shito arii gimenes dziives nekaadas jo briivdienaas visu laiku bija jaabrauc pie vinja vecaakiem kur vina maate man visu laiku maacija kas jaadara.domaaju ka sports tev tiesham ir labaakais risinaajums.saaksi vingrot celsies pashnoverteejums un arii iskats un tas teevinsh veel kniebs elkonjos. 

  • zeltenezeltene
    2
    balsis5,435 skatījumi
    2

    Varu arī padalīties ar savu pieredzi. Neesmu treneris, bet šādas tādas zināšanas man ir.

    • Žanna KreicereŽanna Kreicere
      0
      balsis5,435 skatījumi
      0

      to zeltene

      Buutu loti labi, mani arii tas interesee. Padaliisies?

    • zeltenezeltene
      0
      balsis5,435 skatījumi
      0

      padalīšos wink

  • TransformereTransformere
    2
    balsis5,435 skatījumi
    2

    Sveikas!

    Piedodiet, zinu, ka ir jau 2. septembris :)) Labāk vēlāk nekā nekad :)) Nu ko, sākam? Ceru, ka šī mana ideja nenoplaks tikpat ātri kā visas iepriekšējās 🙁

    Tātad, mans pēdējais treniņš bija 31.08. Vingroju mājās, bet ceru, ka būs iespēja no nākamās nedēļas sākt apmeklēt vismaz 2x nedēļā sporta zāli vai arī kādas  citas nodarbības no šeit atrodamā kalendāra. Vēl īsti neesmu izlēmusi, bet ceru, ka pa brīvdienām man nāks apgaismība ko tieši man gribās un kas būtu tuvāk mājām 🙂

    Tātad, trešdienas treniņā man bija ~5 min. iesildīšanās, 3 dažādi vingrinājumi pleciem/ krūtīm 3x pa 15 (atspiešanās no grīdas uz ceļiem, 2kg hantelēm atvēzieni sānus, 2 kg hantelēm pacelšana stāvus), 3 dažādi vingrinājumi dibenam/ kājām 3x pa 20 (pietupieni, izklupieni, izklupieni sānus) un 3 dažādi vingrinājumi presei (kāju pacelšana atrodoties guļus stāvoklī, kāju pievilkšana sēdus un parastā klasiskā vai kā viņu tur sauc :D). Visus vinrginājumus taisīju pa apli bez pauzēm. Finālā planks 5 min. dažādas pozīcijas, katra pa 1 min. Un izstaipīšanās.

    Ko trešdien ēdu vairs neatceros… bet vakar no rīta auzupārslu biezputra un pa dienu laikam bija 5 picas šķēles, vakarā nekas 🙁 Laikam pie šī man būs jāpiestrādā :))

    Šodien vakarā paredzēts treniņš.

    • TransformereTransformere
      0
      balsis5,435 skatījumi
      0

      Ā un augums man ir 167 cm, svars uz 02.09. 59.4 kg, vidukļa apkārtmērs 74 cm, gurnu apkārtmērs 92 cm. Mērķis man ir nevis nomest svaru, bet iegūt tvirtāku un savāktāku augumu.

  • DainaDaina
    2
    balsis5,435 skatījumi
    2

    Sveikas visas transformeres!

    Uz doto momentu, kross 3x nedēļā pa 35-40 min (endomondo nobeidzies km nepateikšu) +- 5 km, vingrošanas man sākas no nākamās nedēļas. 

    Pagaidām ēdienā sevi īpaši neierobežoju. Augums 187, svars 84 kg

    Mērķis ir 75-78 kg

    Tā kā no nākamās nedēļas sāku vadīt nodarbības, kurās piedalīšos arī pati ar vingrinājumu izpildi + krosiņš + pāris “ne savas” nodarbības, domāju ka savu mērķi sasniegšu, protams, mazliet jāsakārto ēdienkarte. Kā dzīvnieks nekad neesmu rijusi, atskaitot grūtniecības laiku, bet vienmēr var ēst veselīgāk utt.

    Pirmdien centīšos pievienot foto un mērus rokām, viduklim, gurniem, kājām.

     

    Veiksmi un NEATLAIDĪBU novēlu visām “transformerēm” un atgādinu, ka nav jēgas, kaut ko darīt kampaņveidīgi, veselīgam un sportiskam dzīvesveidam ir jākļūst par normālu ikdienu. 

    • Žanna KreicereŽanna Kreicere
      0
      balsis5,435 skatījumi
      0

      Labi teikts, piekriitu visam teiktajam. 🙂 Pievienojos pulcinam!

  • DainaDaina
    2
    balsis5,435 skatījumi
    2

    Aizmirsu piebilst, meitenes, iesaku seko līdzi ne tikai svaram, bet galvenokārt, apkārtmēriem. Ja tikai tagad sāksiet trenēties, svars var pieaugt uz muskuļu masas rēķina, tāpēc, lai nesāktu asarot acis, rēķinieties ar to, ka apkārtmēri var samazināties, bet kg palielināties mazliet.

  • TransformereTransformere
    0
    balsis5,435 skatījumi
    0

    Es arī pacentīšos sataisīt bildes 🙂

     

  • TransformereTransformere
    0
    balsis5,435 skatījumi
    0

    Un ja kādai ir zināms kāds “tautas brīnumlīdzeklis” celulītam, neturiet sveci zem pūra :))

    • DainaDaina
      1
      balsis5,435 skatījumi
      1

      Tautas brīnumlīdzeklis ir atteikties no produktiem, kas satur cieti. Jogurtos arī ir, starpcitu. Arī dabīgajos, bezpiedevu. Alternatīva ir Lakto – nav cietes.

      Bet pa lielam, jā… Esot pat zinātnisks pamatojums, it kā. Es tam piekrītu un iesaku, ja kāda jautā par celulītu.

  • zeltenezeltene
    3
    balsis5,435 skatījumi
    3

    to Transformere

    skatos, ka tomēr nenoleci smile Tas forši!!!

  • Žanna KreicereŽanna Kreicere
    1
    balsis5,435 skatījumi
    1

    Manas aprises ciparos:

    Viduklis shauraakajaa vietaa-77

    Gurni plataakajaa vietaa-89

    Mans augums 174 cm

    Pagaidaam tikai srienu 3 x nedeljaa pa 5-6km. No oktobra saakuma domaaju piesleegt speeka vingrinaajumus un saakt savu kermenja transformaaciju. Meerkis palielinaat dupsha apkaarmeeru par 5 cm un samazinaat vidukli vismaz par 4cm.

  • TransformereTransformere
    0
    balsis5,435 skatījumi
    0

    Tā, piektdien vakarā treniņa nebija, nolohojos ;( Sestdien mājās ģenerālā tīrīšana, pieskaitu to pie treniņa, visas muskuļu grupas tika kārtīgi padarbinātas, nu vismaz lielākā daļa 🙂 Un šodien visa diena nogulēta dēļ pamatīgām galvas sāpēm 🙁

Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.