Grūtnieču vingrošana mājās

Daina
Cena € € 18.00

Vislabāk sākt vingrot no 12. grūtniecības nedēļas un tādā veidā, pakāpeniski sagatavot organismu slodzei, kura sagaidāma dzemdībās. Ir ārkārtīgi daudz pozitīvo faktoru, kāpēc ir ieteicams topošajām māmiņām vingrot, arī tām, kuras iepriekš to nav darījušas.

Sākot no pareizas elpošanas tehnikas, beidzot ar muskuļu sajušanu un kontroli pār tiem:

– Grūtniecības laikā papildu slodzi piedzīvo mugurkauls, tāpēc vingrošana, stiprinot vēdera presi un iegurņa muskuļus, palīdzēs stiprināt un saudzēt arī mugurkaulu.

– Grūtnieču vingrošanas laikā topošās māmiņas iemācās arī pareizi elpot, kas savukārt atvieglos dzemdību sāpes un piegādās mazulim vairāk skābekli.

– Vingrinājumi palīdz arī stājas korekcijā.

– Grūtnieču vingrošana palīdz stiprināt izturību.

Priekšrocības vingrojot mājās ar speciālistu :

– Droša vide māmiņai, brīva atmosfēra un iespēja ietaupīt savu laiku.

– Ja grūtniecei mājās jau ir viens vai vairāki bērniņi, kuri vēl neapmeklē bērnudārzu, tad māmiņai nav jāsatraucas par vecāko bērnu pieskatīšanu, jo tie droši var sastādīt kompāniju māmiņai vingrojot.

– Speciālists pievērsīs uzmanību, katrai kustības izpildei un pareizai tehnikai, sekojot līdzi topošās māmiņas pašsajūtai.

– Vingrošana mājās palīdzēs sagatavoties dzemdībām, apgūstot elpošanas tehnikas, tāpat kontrolēt pieaugošo grūtniecības svaru, uzturēt komfortablā stāvoklī savu kāju veselību, ja ir problēmas ar varikozām vēnām

– Saņemsi emocionāl atbalstu un padomus;

– Varēsi relaksēties sev ērtā un pazīstamā vidē;

– Regulāras nodarbības ar sev tuvu atbalsta personu-treneri.